Zwroty i reklamacje

 

WYMIANY

Jeśli chcesz dokonać wymiany:

1. Złóż nowe zamówienie na wybrany przez siebie produkt.

2. Wybierz przelew tradycyjny, ale nie dokonuj płatności.

3. W komentarzu do swojego nowego zamówienia dodaj informację "Wymiana zamówienia nr .... " i podaj numer swojego poprzedniego zamówienia, które chcesz wymienić.

4. Pakując wymieniany towar dołącz do przesyłki informację, że jest to "wymiana na zamówienie nr .... " i podaj numer nowego zamówienia.

5. Wyślij przesyłkę na adres:

RASIŃSKA SP. Z O.O

Wólka Radzymińska, 05-126 Nieporęt ul.Szkolna 65A



WAŻNE: Jeśli wymieniasz produkt na ten sam lecz w innym rozmiarze, różnice w cenie nie mają znaczenia.

Jeśli wymieniasz produkt na inny, można dokonać tego tylko w zakresie tej samej ceny.

Wymiany należy dokonać nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia, a wymieniany produkt odesłać niezwłocznie po zgłoszeniu wymiany.

Nie realizujemy wymian wymagających dopłaty lub zwrotu części dokonanej wpłaty.

W takim przypadku należy dokonać tradycyjnego zwrotu i dokonać ponownego zakupu.

Jeśli wybrany przez Ciebie produkt nie jest dostępny na stronie, nie można dokonać na niego wymiany. Nie ma możliwości rezerwacji telefonicznej lub mailowej wybranego produktu, jedyną formą rezerwacji jest dokonanie zamówienia wg powyższych wytycznych.

Klient odsyła wymieniany produkt na swój koszt.

Czas realizacji wymiany jest taki jak czas wysyłki podany w opisie produktu.



REKLAMACJE

Jeśli chcesz zareklamować produkt:

1. Wydrukuj formularz reklamacyjny koniecznie podając szczegółowy opis wady.

2. Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem reklamacyjnym

3. Wyślij przesyłkę na adres:

RASIŃSKA SP. Z O.O

Wólka Radzymińska, 05-126 Nieporęt ul.Szkolna 65A

Klient odsyła reklamowany produkt na swój koszt.

Decyzja ws. reklamacji nastąpi w przeciągu 14 - 21 dni od otrzymania potwierdzenia reklamacji.

Paragon jest warunkiem koniecznym do akceptacji reklamacji, wyjątkiem są paragony w formie elektronicznej (od 24.04.2020), które nie wymagają drukowania.



POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI



ZWROTY

Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

1. Wydrukuj formularz zwrotu

2. Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem zwrotu

3. Wyślij przesyłkę na adres:

RASIŃSKA SP. Z O.O

Wólka Radzymińska, 05-126 Nieporęt ul.Szkolna 65A



Klient odsyła zwracany produkt na swój koszt, czas na odstąpienie od umowy to 14 dni.

Zwrot środków nastąpi maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia zwrotu.

Paragon w formie elektronicznej nie wymaga wydruku.



POBIERZ FORMULARZ ZWROTU





 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl